procold_facebook procold_instagram procold_youtube procold_linkedin procold_tik-tok procold_copy

Specjalista ds. Marketingu

Opis

Specjalista ds. Marketingu

Cześć! 🙂 W związku z realizacją planu rozwojowego naszej firmy, poszukujemy do naszego zespołu nowej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu. Jeśli masz głowę pełną pomysłów, lubisz współpracę zespołową i codziennie szukasz nowych wyzwań, to świetnie trafiłeś!

KIM JESTEŚMY?

Firma Procold powstała w 2014r. Od samego początku jesteśmy producentem cieczy technicznych do instalacji sanitarnych i przemysłowych. Obsługujemy klientów inwestycyjnych i dystrybucyjnych na terenie całej Polski i Europy.

W tej chwili poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu

Zapraszamy do poznania nas bliżej: www.procold.pl i media społecznościowe

Miejsce pracy: Siedziba firmy, Jarocin

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Prowadzenie mediów społecznościowych (planowanie i publikacja treści, monitorowanie wyników, raportowanie).
  • Tworzenie materiałów wideo (krótkie filmy promocyjne, „rolki”, czasem też nieco dłuższe formaty).
  • Pisanie treści promocyjnych i ich publikacja (artykuły, case studies).
  • Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji produktowej.
  • Wsparcie przy organizacji wyjazdów na targi branżowe (logistyka, stoiska, materiały promocyjne).
  • Wsparcie codziennych działań marketingowych (tworzenie grafik, wyszukiwanie informacji).

Od kandydatów oczekujemy:

  • Umiejętność obsługi Canvy na poziomie podstawowym.
  • Umiejętności podstawowego montażu wideo.
  • Umiejętności pisania i edytowania treści promocyjnych.
  • Kreatywności, inicjatywy, sprawczości oraz dobrej organizacji czasu pracy.
  • Zdolności do pracy pod presją czasu i umiejętności współpracy.
  • Dyspozycyjności do wyjazdów służbowych na targi.
  • Poszukujemy osoby, która jest skrupulatna i dokładna (sprawdzimy podczas rozmowy)

Od siebie oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i rodzaju umowy (od 3500 zł do 5000 zł na rękę)
  • Do wyboru: umowa zlecenie, umowa o pracę, kontrakt B2B.
  • Pracę stacjonarną w siedzibie firmy, w godzinach 8:00–16:00 od poniedziałku do piątku.
  • Możliwość udziału w nowych projektach i stały rozwój zawodowy.
  • Udział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
  • Pomoc we wdrożeniu się w obowiązki – zapewniamy opiekuna na czas wdrożenia.
  • Udział w wyjazdach integracyjnych.
  • Ubezpieczenie na życie w pełni pokrywane przez pracodawcę.

Jak aplikować?

  • Wyślij swoje CV przez formularz.
  • Odpowiedz krótko: „Dlaczego akurat Ciebie powinniśmy zatrudnić i co powinniśmy poprawić w naszych dotychczasowych postach na social media?”

Czekamy na Twoją aplikację!